Barion Pixel

Ingyenes kiszállítás 12.490Ft felett!

Gyakran Ismételt Kérdések

Válaszok a leggyakrabban felmerülő kérdésekre!

Az ajkak lezárásával a szájtapasz elősegíti az orron keresztüli légzést, ami jobb és nyugodtabb alváshoz vezet.

Továbbá a száj zárvatartásával a légutak nyitva maradnak, ami csökkenti a torok és az orrjáratok irritációját, és hatékonyabbá teszi a légáramlást. Ez csökkenti a horkolást, illetve javítja a légzőszervek működését, ami pozitív hatással lehet az általános egészségi állapotra.

Ugyan minden szituáció egyedi, de az esetek 99%-ban a szájtapasz használata és az orrlégzésre való áttérés a legjobb és legbiztonságosabb dolog, amit az egészséged érdekében tehetsz. Az emberi test az orron keresztül történő légzésre van kitalálva, szóval itt az ideje, hogy elkezd használni az orrod.

Abban a valószínűtlen esetben, ha az oxigén szinted véletlenül túl alacsonyra csökkenne, akkor az agyadba épített riasztórendszer azonnal felébreszt. A szájtapaszaink anyaga pedig légáteresztő, így ha szükséges átengedi a levegőt.

Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!

Ha állandó orrdugulással küzdesz, akkor ezt a cikkünket ajánljuk, amiben körüljártuk hogyan tudod egyszerűen megszüntetni azt.

Ha alvás közben dugulna be az orrod és a légzés kényelmetlenné válna, akkor a tested ösztönösen felébreszt majd. A szájtapaszaink anyaga pedig légáteresztő, így ha szükséges átengedi a levegőt.

Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!

Ha kapsz levegőt az orrodon keresztül igen, ellenkező esetben amit tehetsz, az az orrlégzés gyakorlása. Ez idővel kitágíthatja a légutakat és csökkentheti a torlódást.

Továbbá a SleepAir orrtapasz használata azonnal, műtét nélkül tudja enyhíteni az orrsövényferdülés okozta orrdugulást.

Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!

Abszolút, igen. Nem mindenkinek való, de sokan nem tudják, hogy az orrlégzés segíti az orr jobb működését. Idővel a következetes orrlégzés kitágíthatja a légutakat, és általánosságban csökkentheti az orrdugulást. Sok allergiás ember tapasztalt már jelentős változást a szájtapasszal.

A SleepAir orrtapasz használata segít megnyitni a légutakat, ezzel enyhíti az allergia okozta orrdugulást.

Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!

Igen, sőt – az orron keresztül történő légzés segít lassítani, párásítani és szűrni a levegőt, mielőtt az a tüdőbe jutna. Ha asztmával küzdesz, a mélyebb és „megtisztított” légzés rendkívül jótékony hatással van a szervezetedre.

Ha nehézségeid vannak az orrlégzéssel, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!

Alvási apnoe esetén mindig azt javasoljuk, hogy mindenki mérje fel a saját igényeit, és keresse meg a számára legideálisabb kezelést, konzultáljon kezelőorvosával. Nem mindenkinek való a SleepAir szájtapasz, azonban sok enyhe obstruktív alvási apnoeban szenvedő ember számára jelentett már nagyszerű segítséget.

A szabad légutak fenntartásához a nyelvnek ideális esetben a szájpadláson kell lennie. Szájlégzéskor a nyelv nagyobb valószínűséggel esik a torok hátsó részébe. A szájtapasz segít a nyelvet a megfelelő helyzetben tartani.

Ha CPAP készülékre van szüksége – javasoljuk a SleepAir szájtapasz használatát az orrmaszk mellett.

Igen. A SleepAir szájtapasz CPAP-kompatibilis, és sokan használják a CPAP orrmaszkkal együtt. Nincs több szájlégzés, aminek jobb alvás az eredménye.

A szájtapaszunk ugyan alvás közben zárva tartja a szád, de rugalmas annyira, hogy résnyire ki tudd nyitni, ha akarod. A légáteresztő és rugalmas anyag, így vész esetén engedi, hogy levegőhöz juss.

A SleepAir szájtapaszok átlagosan 72%-al csökkentik a horkolást, viszont a horkolás több dolog miatt is kialakulhat és a szájtapaszaink csak a szájon keresztül történő változatra nyújtanak azonnali megoldást.

A garat eredetű horkolásra hosszabb távon jelenthet megoldást az orrlégzésre való átállás, ugyanis a szájlégzés megváltoztatja az arc szerkezetét – az arcvonások szűkülnek és lefelé esnek, a légutak elgyengülnek és beszűkülnek. Régóta fennálló szájlégzés esetén több idő, akár évek, mire helyreáll a szervezet.

A horkolás megszüntetéséről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.

A SleepAir szájtapaszt orvosi minőségű ragasztóval terveztük, ami hipoallergén és kiválóan alkalmas érzékeny és törékeny bőrre történő ismételt alkalmazásra.

Igen, úgy terveztük a szájtapaszunkat, hogy az szilárdan tartson és a helyén maradjon még a legdúsabb szakáll esetén is.

A hosszabb szakállak esetén a levétel egy kicsit húzhat, de a szájtapasz alapos benedvesítése csökkenti a kellemetlen érzést.

Csak nyugodtan, örülünk, ha Te is alkalmazod ezt a nagyszerű technikát és javítasz az alvásodon.

Kezdetben mi is sebtapasszal és egyéb orvosi ragtapaszokkal próbálkoztunk, de ezek vagy nem tartottak elég erősen vagy letépték az ajkainkat és órákig kellett törölgetni a ragacsos maradványokat utána. Illetve kényelmetlenek voltak, sok kesetben iritálták a bőrünket, és a le és felhelyezésük is macerás volt.

Ha készen állsz, mi a SleepAir-nél alig várjuk, hogy egy új szintre emelhessük ezt az új éjjel rutinodat. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobban fogod szeretni. A SleepAir szájtapasz erősebb, mint más tapaszok, mégis olyan kényelmes, hogy a legtöbben elfelejtik, hogy viselik. Orvosi minőségű, hipoallergén anyagból és latex nélküli akril ragasztóval készül. Légáteresztő és kellemes a bőrön, és elég erős az arcszőrzethez és az erős állkapocshoz!

A SleepAir orrtapaszban található egy rugalmas, rugószerű lemez, ami az orra helyezve megpróbál visszaegyenesedni eredeti formájába. Az orrtapasz így finoman megemeli az orr oldalát, ezzel megnyitva az orrjáratokat és több helyet biztosítva a beáramló levegőnek.

A SleepAir orrtapaszt orvosi minőségű ragasztóval terveztük, ami hipoallergén és kiválóan alkalmas érzékeny és törékeny bőrre történő ismételt alkalmazásra.

A SleepAir orrtapaszok napi rendszerességgel használhatóak, viszont az ajánlott napi használati idő maximum 12 óra.

Elsősorban azoknak, akik orrsövényferdülés, megfázás, allergia, vagy reflux miatt küzdenek orrdugulással. Azonban a SleepAir orrtapaszok használata mindenki számára előnyös lehet, aki könnyedebb légzésre vágyik.

A SleepAir orrtapaszok csak egyszeri használatra szolgálnak.

Ne használja fel őket újra, a ragasztó nem bírja el a többszöri használatot. Továbbá egy SleepAir orrtapaszt nem javasolt egyhuzamban 12 óránál tovább használni.

Igen, tényleg! A jobb légzés jobb alvást jelent.

Az orrdugulásból eredő, akár enyhe légzési nehézségek is vezethetnek forgolódáshoz, nyugtalan vagy zavaró alváshoz, gyakori megébredéshez és fáradt reggelekhez. A SleepAir orrtapaszok megnyitják az orrjáratokat, így könnyebbé válik a levegővétel.

Attól függ, hogy mi okozza a horkolást, ugyanis a horkolás több dolog miatt is kialakulhat.

Azonban fül-orr-gégész szakorvosok becslése szerint az orron keresztüli szabad levegőáramlás önmagában javítja a horkolást a kezelt betegek körülbelül 40 százalékánál.

A horkolás megszüntetéséről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.

A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod várhatóan 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így csomagod várhatóan 2-3 munkanapon belül lesz nálad.

Jelenleg 5 féle szállítás közül lehet választani:

  • MPL házhozszállítás: 1290 Ft
  • MPL csomagautomata, csomagpont, posta: 1190 Ft
  • GLS házhozszállítás: 1790 Ft
  • GLS csomagautomata, csomagpont: 1190 Ft
  • Packeta csomagautomata, csomagpont: 990 Ft

12.490Ft feletti vásárlás esetén

  • MPL házhozszállítás: INGYENES
  • MPL csomagautomata, csomagpont, posta: INGYENES
  • GLS házhozszállítás: 490 Ft
  • GLS csomagautomata, csomagpont: INGYENES
  • Packeta csomagautomata, csomagpont: INGYENES

Rendelésedet kérheted

  • MPL házhozszállítással
  • MPL csomagpontra
  • GLS házhozszállítással
  • GLS csomagpontra
  • Packeta csomagpontra

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806

A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Az GLS-el rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/

A Packetával rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://tracking.app.packeta.com/hu

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy szállítással kapcsolatban először inkább az futárcégek weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.

MPL futárszolgálat

MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282

GLS futászolgálat

GLS általános GYIK: https://gls-group.com/HU/hu/gyik/
GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20 890 0660

Packeta futárszolgálat

Packeta általános GYIK: https://www.packeta.hu/ugyfelszolgalat
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806

Házhozszállítás

Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660

A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.

Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660

Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.

Mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

MPL-lel rendelt csomag esetén

  • A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
  • A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.
  • Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.

GLS-sel rendelt csomag esetén

  • A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot visszaszállítják hozzánk.

MPL-lel rendelt csomag esetén

Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.

Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.

GLS-sel rendelt csomag esetén

Igen, azonban ehhez szóbeli vagy írásbeli meghatalmazásra van szükség.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség – lásd: Más is átveheti a csomagom?)

Csomagautomata

Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.

A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.

A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.

A Packeta csomagautomatákban a csomagokat általánosan 2 naptári napig tárolják. A  határidő 1 nappal hosszabbítható, összesen 3 naptári napra, ehhez a Packeta ügyfélszolgálatát kell felkeresni.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Az MPL, a GLS  csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.

A Packeta csomagautomaták esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre.

A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el a futárszolgálat, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.

A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.

Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz fizetés után nyílik ki.

Posta és postapont

A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.

Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.

Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.

Személyes átvétel

A központi raktár címe: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. H épület. Bridge Logistics. (keresd a lapos épületet Bridge Logistics-os ablak matricákkal.)

Google térkép link: https://maps.app.goo.gl/YiPkRKiuaYQdwxuU8

A személyes átvételi ponton parkolási lehetőség is van biztosítva, illetve tömegközlekedéssel is megközelíthető a 187 és 87A busszal.

Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.

A raktár telefonszáma: +36202325525

Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni – akár közvetlenül az után, hogy leadtad a rendelésed.

Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
  • A GLS csomagautomatánál bankkártyával és készpénzzel
  • A futárnál házhozszállításkor készpénzzel és bankkártyával
  • A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni

Az utánvétkezelés díja 390 forint.

Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (Barion) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.

Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.

Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!

Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.

A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.

Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.

Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@sleepair.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.

Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660

Ebben az esetben írj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és küldünk egy szájtapasz/orrtapasz cserecsomagot, aminek átvételekor a futárnak kell majd visszaadnod a bontatlan szájtapasz/orrtapasz csomagot. A cserecsomagot csak házhozszállítással tudjuk küldeni, így kérünk azt is írd meg, hogy milyen címre érkezhet a cserecsomag!

Sajnos előfordul, hogy a Barion rendszere hibát generál és a vásárlás félbe marad, a fizetés nem történik meg… A rendszerünk ilyenkor érzékeli a vásárlás kezdeményezését, ezért zárolja azt a kupont, ami csak egyszeri felhasználásra jogosít.
 
Ha ezzel szembesülnél, írj nekünk róla egy e-mailt az info@sleepair.hu címre és újraaktiváljuk a kuponod, hogy újra le tudd adni a rendelésed, vagy ha szeretnéd utánvétes fizetéssel kiküldjük neked az első rendelésed.

Igen, amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 30 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!

A garancia 1-1 szájtapasz és orrtapasz csomag felbontását és elhasználását magában foglalja, amiket a garancia érvényesítéséhez vissza se kell küldened – így kockázat nélkül ki tudod próbálni őket. 1-1 csomagon felül viszont kizárólag sértetlen csomagolás esetén tudjuk a teljes pénzvisszafizetési garanciát vállalni.

Nézzünk erre egy példát:

Kombinált szájtapasz és orrtapasz csomagot rendeltél havi kiszerelésben, mindkét csomagot felbontottad, azokból 20 szájtapaszt és 20 orrtapaszt elhasználtál. A rendszeres használat ellenére úgy érzed, hogy elégedettlen vagy, és a termékek nem váltották be a hozzá fűzött reményeid. Ebben az esetben, ha ezt a rendelésed átvételét követő 30 napon belül jelzed az info@sleepair.hu címre küldött e-maillel, akkor az általad fizetett teljes vételárat visszafizetjük – anélkül, hogy a termékeket vissza kellene juttatnod hozzánk.

Ha hasonló helyzetben vagy, de havi kiszerelés helyett a 3 havi kiszerelést választottad, akkor elegendő a bontatlan 2-2 csomagot visszaküldened, hogy az általad fizetett teljes vételárat visszafizessük.

 

Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@sleepair.hu e-mail címen és segítünk.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

A termék visszaküldése a saját költségeden történik.

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy az elállás jelzését követő 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a fizetés módjával megegyező módon, vagy a vásárló beleegyezésével a megjelölt bankszámlaszámra.

Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@sleepair.hu e-mail címre!

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk és 24 órán belül válaszolunk!

Scroll to Top