SleepAir Orrtapasz
A SleepAir horkolás elleni és légzéskönnyítő orrtapasz megnyitja az orrjáratokat, így hatékony és egyszerű megoldás az allergia, nátha, orrsövényferdülés vagy orrspray-függőség okozta orrdugulás azonnali enyhítésére.
💤 Segít csökkenteni a horkolást
👃 Akár 31%-kal javítja az orr légáramlását
🚫 Gyógyszer és beavatkozás nélkül, mechanikusan működik
🍃 Hipoallergén, bőrbarát anyagből készül, így gyengéd a bőrhöz
🌟 Használata egyszerű, kényelmes és gyors, nem jár kellemetlen érzettel
A SleepAir orrtapasz könnyíti a légzést
Sok minden nehezítheti az orrlégzést – az orrdugulásnak és a nehéz légzésnek viszont nem kell az életed részének lennie.
- megfázás
- orrnyereg ferdülés
- szezonális allergiák
- éjszakai orrdugulás
Bármi is nehezítse az orron keresztüli légzét – ahogy a SleepAir orrtapaszban található rugalmas, rugószerű lemez megpróbál visszaegyenesedni eredeti formájába finoman megemeli az orr oldalát. Ezzel megnyitja az orrjáratokat, és azonnali megkönnyebbülést biztosít.
Az orrod nem csak dísznek van
Becslések szerint az emberek 80%-a nem tud helyesen lélegezni az orrán keresztül?!
A szájlégzés viszont rettentően káros.
Gyulladásokat és krónikus fáradtságot okoz. A horkolás és az alvási apnoe kialakulásának elsőszámú oka. Továbbá megnöveli a betegségek kialakulásának kockázatat, mivel nem szűri meg a levegőben található szennyeződéseket, allergéneket és egyéb környezeti toxinokat…
…és hosszú távon még az arcszerkezetet is megváltoztatja.
Nem véletlen, hogy az orrlégzés előnyeit dicsőítő Ramacharaka jógi szerint a civilizált embert gyötrő számos betegség oka kétségtelenül a szájlégzésben keresendő.
Mit csinálj, ha nem kapsz levegőt az orrodon keresztül?
A szájon át történő légzés beszűkíti a légutakat, így minél több ideje lélegzünk a szánkon keresztül annál nehezebben fogunk tudni levegőt venni az orrunkon keresztül.
Ez egy ördögi kör, amire egyetlen megoldás van – el kell kezdenünk újra használni az orrunkat.
A leggyakoribb esetben a szájlégzők orrcseppel próbálják enyhíteni az orrdugulásukat – ez azonban csak tovább ront a helyzeten… Az orrcseppfüggőséget talán már senkinek se kell bemutatnunk.
Éppen ezért alkottuk meg a SleepAir orrtapaszt, ami mechanikusan, gyógyszer nélkül nyitja meg az orrban található légutakat, hogy újra könnyedén tudj lélegezni az orrodon keresztül.
Minőségi légzés = Minőségi élet
A kognitív funkcióktól kezdve a szív- érrendszer egészségéig a minőségi légzés az életünk minden területére kihatással van.
A jó légzés prioritásként való kezelése alapvető befektetés az általános egészség és életminőség szempontjából.
Mit várhatsz a SleepAir orrtapasztól?
Zavartalan alvás
A legédesebb álmunkból felkelni arra, hogy szomjasak vagyunk, pisilnünk kell vagy horkolunk elég kellemetlen. Ezeket mind a nyitott szájjal alvás okozza.
A SleepAir orrtapasz megkönnyíti az orrlégzést, ezzel csökkenti a horkolást, az éjjeli többszöri megébredést és a szájszárazságot is! Ezzel lehetővé téve, hogy végre átaludd az éjszakát és semmi se zavarja meg az álmaid.
Több energia a nap során
Az orron keresztüli légzés által a szervezet könnyebben jut el nyugalmi állapotba és több oxigénhez is jut, ami mély és pihentető alvást eredményez.
Ez azt jelenti, hogy reggel felfirssülve és kipihenten fogsz ébredni. Ez az energia pedig egész nap végigkísér - lehetővé téve, hogy újult erővel és összpontosítással vágj neki a feladataidnak.
Elégedettségi garancia
Tudjuk, a változás sok időt vesz igénybe, de garantáljuk, hogyha 7 egymást követő éjszakán át használod a SleepAir orrtapaszokat, akkor sokkal kipihentebbnek fogod érezni magad és ezzel párhuzamosan a közérzeted is javulni fog.
Azonban, ha bármilyen ok miatt nem lennél elégedett a SleepAir orrtapaszokkal, akkor kérdés nélkül visszafizetjük a terméked árát.
Kényelmes és erős tartás
A SleepAir orrtapaszok hipoallergén, bőrbarát anyagból készülnek, amely rendkívűl tartós és kíméletes a bőrhöz – így biztos lehetsz benne, hogy az orrtapasz alvás vagy edzés közben is rajtad marad, irritáció nélkül.
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan működik?
A SleepAir orrtapaszban található egy rugalmas, rugószerű lemez, ami az orra helyezve megpróbál visszaegyenesedni eredeti formájába. Az orrtapasz így finoman megemeli az orr oldalát, ezzel megnyitva az orrjáratokat és több helyet biztosítva a beáramló levegőnek.
Nem fogja irritálni a bőrömet?
A SleepAir orrtapaszt orvosi minőségű ragasztóval terveztük, ami hipoallergén és kiválóan alkalmas érzékeny és törékeny bőrre történő ismételt alkalmazásra.
Mennyi ideig lehet viselni az orrtapaszt?
A SleepAir orrtapaszok napi rendszerességgel használhatóak, viszont az ajánlott napi használati idő maximum 12 óra.
Kinek ajánlott a SleepAir orrtapasz használata?
Elsősorban azoknak, akik orrsövényferdülés, megfázás, allergia, vagy reflux miatt küzdenek orrdugulással. Azonban a SleepAir orrtapaszok használata mindenki számára előnyös lehet, aki könnyedebb légzésre vágyik.
Felhasználhatom többször ugyanazt az orrtapaszt?
A SleepAir orrtapaszok csak egyszeri használatra szolgálnak.
Ne használja fel őket újra, a ragasztó nem bírja el a többszöri használatot. Továbbá egy SleepAir orrtapaszt nem javasolt egyhuzamban 12 óránál tovább használni.
A SleepAir orrtapasz tényleg segíthet jobban aludni?
Igen, tényleg! A jobb légzés jobb alvást jelent.
Az orrdugulásból eredő, akár enyhe légzési nehézségek is vezethetnek forgolódáshoz, nyugtalan vagy zavaró alváshoz, gyakori megébredéshez és fáradt reggelekhez. A SleepAir orrtapaszok megnyitják az orrjáratokat, így könnyebbé válik a levegővétel.
A SleepAir orrtapasz megszünteti a horkolásom?
Attól függ, hogy mi okozza a horkolást, ugyanis a horkolás több dolog miatt is kialakulhat.
Azonban fül-orr-gégész szakorvosok becslése szerint az orron keresztüli szabad levegőáramlás önmagában javítja a horkolást a kezelt betegek körülbelül 40 százalékánál.
A horkolás megszüntetéséről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod várhatóan 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így csomagod várhatóan 2-3 munkanapon belül lesz nálad.
Milyen szállítási költséggel számolhatok?
Jelenleg 5 féle szállítás közül lehet választani:
- MPL házhozszállítás: 1290 Ft
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: 1190 Ft
- GLS házhozszállítás: 1790 Ft
- GLS csomagautomata, csomagpont: 1190 Ft
- Packeta csomagautomata, csomagpont: 990 Ft
12.490Ft feletti vásárlás esetén
- MPL házhozszállítás: INGYENES
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: INGYENES
- GLS házhozszállítás: 490 Ft
- GLS csomagautomata, csomagpont: INGYENES
- Packeta csomagautomata, csomagpont: INGYENES
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Rendelésedet kérheted
- MPL házhozszállítással
- MPL csomagpontra
- GLS házhozszállítással
- GLS csomagpontra
- Packeta csomagpontra
Milyen értesítést kapok a kiszállításról?
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Nyomon követhetem a csomagom útját?
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Az GLS-el rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
A Packetával rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://tracking.app.packeta.com/hu
Mit tegyek, ha helytelen szállítási címet / telefonszámot / stb.-t adtam meg?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Egyéb kérdésem lenne, tudtok segíteni?
Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy szállítással kapcsolatban először inkább az futárcégek weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.
MPL futárszolgálat
MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282
GLS futászolgálat
GLS általános GYIK: https://gls-group.com/HU/hu/gyik/
GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20 890 0660
Packeta futárszolgálat
Packeta általános GYIK: https://www.packeta.hu/ugyfelszolgalat
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Házhozszállítás
Mi történik, ha nem vagyok éppen a megadott címen, amikor a futár keres?
Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat?
A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Hogyan tudok a futárral egyeztetni a kézbesítés időpontjára vonatkozóan?
Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot kézbesítéskor?
Mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
MPL-lel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
- A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.
- Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.
GLS-sel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot visszaszállítják hozzánk.
Más is átveheti a csomagom?
MPL-lel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
GLS-sel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez szóbeli vagy írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség – lásd: Más is átveheti a csomagom?)
Csomagautomata
Mennyi időm van átvenni a csomagom a csomagautomatából?
Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.
A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.
A Packeta csomagautomatákban a csomagokat általánosan 2 naptári napig tárolják. A határidő 1 nappal hosszabbítható, összesen 3 naptári napra, ehhez a Packeta ügyfélszolgálatát kell felkeresni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Van utánvétes fizetési lehetőség a csomagautomatáknál?
Az MPL, a GLS csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.
A Packeta csomagautomaták esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre.
A csomagautomatából más is átveheti a csomagomat?
A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el a futárszolgálat, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.
Hogyan vehetem ki a csomagomat az automatából?
A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.
Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz fizetés után nyílik ki.
Posta és postapont
Mennyi időm van átvenni a csomagom a postákon és a postapontokon?
A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Van utánvétes fizetési lehetőség a postákon és a postapontokon?
Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.
Személyes átvétel
Hol tudom átvenni személyesen a rendelésem?
A központi raktár címe: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. H épület. Bridge Logistics. (keresd a lapos épületet Bridge Logistics-os ablak matricákkal.)
Google térkép link: https://maps.app.goo.gl/YiPkRKiuaYQdwxuU8
A személyes átvételi ponton parkolási lehetőség is van biztosítva, illetve tömegközlekedéssel is megközelíthető a 187 és 87A busszal.
Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.
A raktár telefonszáma: +36202325525
Mikor tudom átvenni a rendelésem?
Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni – akár közvetlenül az után, hogy leadtad a rendelésed.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
- A GLS csomagautomatánál bankkártyával és készpénzzel
- A futárnál házhozszállításkor készpénzzel és bankkártyával
- A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
Az utánvétkezelés díja 390 forint.
Mit tegyek, ha nem sikerült a többlépcsős hitelesítés a bankkártyás fizetés során?
Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (Barion) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.
Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.
Megszakadt az online bankkártyás fizetés, mit tegyek?
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
Kapok számlát a megrendelésről?
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.
A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.
Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@sleepair.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.
Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.
Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Megérkezett a rendelésem és csak most vettem észre, hogy rossz tapaszt rendeltem. Mit tegyek?
Ebben az esetben írj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és küldünk egy szájtapasz/orrtapasz cserecsomagot, aminek átvételekor a futárnak kell majd visszaadnod a bontatlan szájtapasz/orrtapasz csomagot. A cserecsomagot csak házhozszállítással tudjuk küldeni, így kérünk azt is írd meg, hogy milyen címre érkezhet a cserecsomag!
Félbeszakadt a fizetés a Barion oldalán, és újrarendelésnél már nem tudom felhasználni a kapott kupont.
Vállaltok pénzvisszafizetési garanciát?
Igen, amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 30 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!
A felbontott és már felhasznált csomagra is érvényes a pénzvisszafizetési garancia?
A garancia 1-1 szájtapasz és orrtapasz csomag felbontását és elhasználását magában foglalja, amiket a garancia érvényesítéséhez vissza se kell küldened – így kockázat nélkül ki tudod próbálni őket. 1-1 csomagon felül viszont kizárólag sértetlen csomagolás esetén tudjuk a teljes pénzvisszafizetési garanciát vállalni.
Nézzünk erre egy példát:
Kombinált szájtapasz és orrtapasz csomagot rendeltél havi kiszerelésben, mindkét csomagot felbontottad, azokból 20 szájtapaszt és 20 orrtapaszt elhasználtál. A rendszeres használat ellenére úgy érzed, hogy elégedettlen vagy, és a termékek nem váltották be a hozzá fűzött reményeid. Ebben az esetben, ha ezt a rendelésed átvételét követő 30 napon belül jelzed az info@sleepair.hu címre küldött e-maillel, akkor az általad fizetett teljes vételárat visszafizetjük – anélkül, hogy a termékeket vissza kellene juttatnod hozzánk.
Ha hasonló helyzetben vagy, de havi kiszerelés helyett a 3 havi kiszerelést választottad, akkor elegendő a bontatlan 2-2 csomagot visszaküldened, hogy az általad fizetett teljes vételárat visszafizessük.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@sleepair.hu e-mail címen és segítünk.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
A termék visszaküldése a saját költségeden történik.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy az elállás jelzését követő 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a fizetés módjával megegyező módon, vagy a vásárló beleegyezésével a megjelölt bankszámlaszámra.
Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?
Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@sleepair.hu e-mail címre!
Ingyenes kiszállítás
Csendes éjszakák
Bőrbarát anyag
Pénzvisszafizetési garancia
Kényelmes és erős tartás
Megbízható ügyfélszolgálat
Pihentető alvás
Nézd meg mit mondanak mások
Vásárlói értékelések
Influenzám idején is nagy hasznát vettem éjszakánként. Már a második adagot rendeltem!
Sokkal könnyebb a légzés.
Javult az alvásminőség.
Szuper🙏