SleepAir Szájtapasz & Orrtapasz
Amíg a szájtapasz zárva tartja a szád, addig az orrtapasz megkönnyíti az orrlégzést, hogy a szájon keresztül lélegzők, horkolók visszatérjenek az ideális zárt, nyugalmi szájtartáshoz és az orron keresztüli levegővételhez.
🦷 Javítja a szájhigiéniát
🛌 Fokozza az alvásminőséget
💤 Segít csökkenteni a horkolást
👃 Akár 31%-kal javítja az orr légáramlását
🚫 Gyógyszer és beavatkozás nélkül, mechanikusan működik
🍃 Hipoallergén, bőrbarát anyagből készül, így gyengéd a bőrhöz
🌟 Használata egyszerű, kényelmes és gyors, nem jár kellemetlen érzettel
Számít, hogyan veszed a levegőt
A tested orrlégzésre van kitalálva, azonban alvás közben a száj kinyílik, az állkapocs leesik, és a nyelv hátrafelé tolódik, ami akadályt képez a légutak felső részén.
A nyitott szájjal alvás:
- szájszárazságot okoz
- a horkolás első számú oka
- elrontja az alvásod minőségét
- hajlamosabbá tesz a fogszuvasodásra
Többek között ezekre a problémákra kínál megoldást a SleepAir szájtapasz és orrtapasz. Kényelmes, egyszerű használni, és egész éjjel biztosítja a megfelelő orrlégzést.
Szájtapasz alváshoz... Ez nem veszélyes?
Teljesen megértjük a fulladástól való félelemed, azonban aggodalomra semmi ok.
Szerencsére az orrod nem csak dísznek van, így egész este munkában lesz és ellát majd a megfelelő mennyiségű oxigénnel. Ha orron keresztüli légzéssel alszol el, akkor a tested ügyelni fog rá, hogy egész éjszaka azon keresztül tudj lélegezni.
Abban a valószínűtlen esetben pedig, ha az oxigén szinted valami oknál fogva véletlenül túl alacsonyra csökkenne – akkor az agyadba épített riasztórendszer azonnal felébreszt.
A szájtapaszaink anyaga pedig légáteresztő, így ha szükséges átengedi a levegőt.
A valódi veszélyt a szájlégzés jelenti
James Nestor egy bestseller könyvet is írt arról, hogy hogyan ölte meg majdnem a szájlégzés.
Egy merész kihívás keretében vállalta, hogy a Stanford Egyetem kutatói tíz napra elzárják az orrnyílásait, hogy csak a száján keresztül tudjon lélegezni. A kisérlet alatt olyan jelentős problémákkal szembesült, mint:
- a hangos horkolás,
- az alvási apnoe,
- és az alacsony véroxigén szint.
Az orrlégzésre való visszaváltás és a szájtapasz használata azonban gyorsan visszafordította ezeket a negatív hatásokat.
Mit csinálj, ha nem kapsz levegőt az orrodon keresztül?
A szájon át történő légzés beszűkíti a légutakat, így minél több ideje lélegzünk a szánkon keresztül annál nehezebben fogunk tudni levegőt venni az orrunkon keresztül.
Ez egy ördögi kör, amire egyetlen megoldás van – el kell kezdenünk újra használni az orrunkat.
A leggyakoribb esetben a szájlégzők orrcseppel próbálják enyhíteni az orrdugulásukat – ez azonban csak tovább ront a helyzeten… Az orrcseppfüggőséget talán már senkinek se kell bemutatnunk.
Éppen ezért alkottuk meg a SleepAir orrtapaszt, ami mechanikusan, gyógyszer nélkül nyitja meg az orrban található légutakat, hogy újra könnyedén tudj lélegezni az orrodon keresztül.
Minőségi légzés = Minőségi élet
A kognitív funkcióktól kezdve a szív- érrendszer egészségéig a minőségi légzés az életünk minden területére kihatással van.
A jó légzés prioritásként való kezelése alapvető befektetés az általános egészség és életminőség szempontjából.
Mit várhatsz a SleepAir tapaszoktól?
I. hónap
Jobb alvás és több energia
Már néhány használat után Te (és a partnered) észrevehetitek a horkolás és az alvászavarok csökkenését. Végre átalszod az éjszakát és kipihenten ébredsz.
III. hónap
Javulás a szájhigiéniában
3 hónap után a tested egyre jobban kezd hozzászokni és átállni az orrlégzésre. A szájszárazság, a fogcsikorgatás és a rossz lehelett többé csak egy emlékkép lesz.
XII. hónap
Definiáltabb állvonal és arc
Egy év után az orrlégzés hosszútávú hatásai is beérnek – a rosszul illeszkedő harapás, a beesett állkapocs és az előre dőlő fejtartás is javulásnak indul.
Kényelmes és erős tartás
A SleepAir tapaszok hipoallergén, bőrbarát anyagból készülnek, amely rendkívűl tartós és kíméletes a bőrhöz – így biztos lehetsz benne, hogy a száj- és orrtapasz alvás vagy edzés közben is rajtad marad, irritáció nélkül.
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan működik?
Az ajkak lezárásával a szájtapasz elősegíti az orron keresztüli légzést, ami jobb és nyugodtabb alváshoz vezet.
Továbbá a száj zárvatartásával a légutak nyitva maradnak, ami csökkenti a torok és az orrjáratok irritációját, és hatékonyabbá teszi a légáramlást. Ez csökkenti a horkolást, illetve javítja a légzőszervek működését, ami pozitív hatással lehet az általános egészségi állapotra.
Veszélyesnek tűnik... Biztos használhatom?
Ugyan minden szituáció egyedi, de az esetek 99%-ban a szájtapasz használata és az orrlégzésre való áttérés a legjobb és legbiztonságosabb dolog, amit az egészséged érdekében tehetsz. Az emberi test az orron keresztül történő légzésre van kitalálva, szóval itt az ideje, hogy elkezd használni az orrod.
Abban a valószínűtlen esetben, ha az oxigén szinted véletlenül túl alacsonyra csökkenne, akkor az agyadba épített riasztórendszer azonnal felébreszt. A szájtapaszaink anyaga pedig légáteresztő, így ha szükséges átengedi a levegőt.
Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!
Mi a helyzet, ha be van dugulva az orrom?
Ha állandó orrdugulással küzdesz, akkor ezt a cikkünket ajánljuk, amiben körüljártuk hogyan tudod egyszerűen megszüntetni azt.
Ha alvás közben dugulna be az orrod és a légzés kényelmetlenné válna, akkor a tested ösztönösen felébreszt majd. A szájtapaszaink anyaga pedig légáteresztő, így ha szükséges átengedi a levegőt.
Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!
Orrsövényferdüléssel használhatom?
Ha kapsz levegőt az orrodon keresztül igen, ellenkező esetben amit tehetsz, az az orrlégzés gyakorlása. Ez idővel kitágíthatja a légutakat és csökkentheti a torlódást.
Továbbá a SleepAir orrtapasz használata azonnal, műtét nélkül tudja enyhíteni az orrsövényferdülés okozta orrdugulást.
Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!
Allergia esetén biztonságos a szájtapaszolás?
Abszolút, igen. Nem mindenkinek való, de sokan nem tudják, hogy az orrlégzés segíti az orr jobb működését. Idővel a következetes orrlégzés kitágíthatja a légutakat, és általánosságban csökkentheti az orrdugulást. Sok allergiás ember tapasztalt már jelentős változást a szájtapasszal.
A SleepAir orrtapasz használata segít megnyitni a légutakat, ezzel enyhíti az allergia okozta orrdugulást.
Ha bizonytalan vagy, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!
Asztma esetén biztonságos a szájtapaszolás?
Igen, sőt – az orron keresztül történő légzés segít lassítani, párásítani és szűrni a levegőt, mielőtt az a tüdőbe jutna. Ha asztmával küzdesz, a mélyebb és „megtisztított” légzés rendkívül jótékony hatással van a szervezetedre.
Ha nehézségeid vannak az orrlégzéssel, akkor gyakorolj a szájtapasszal a nap folyamán, hogy hozzászokj az orrlégzéshez. Aztán, amikor már kényelmesen tudsz (orrlégzéssel) lélegezni, viseld egész éjszaka!
Alvási apnoe esetén biztonságos a szájtapaszolás?
Alvási apnoe esetén mindig azt javasoljuk, hogy mindenki mérje fel a saját igényeit, és keresse meg a számára legideálisabb kezelést, konzultáljon kezelőorvosával. Nem mindenkinek való a SleepAir szájtapasz, azonban sok enyhe obstruktív alvási apnoeban szenvedő ember számára jelentett már nagyszerű segítséget.
A szabad légutak fenntartásához a nyelvnek ideális esetben a szájpadláson kell lennie. Szájlégzéskor a nyelv nagyobb valószínűséggel esik a torok hátsó részébe. A szájtapasz segít a nyelvet a megfelelő helyzetben tartani.
Ha CPAP készülékre van szüksége – javasoljuk a SleepAir szájtapasz használatát az orrmaszk mellett.
Használhatom a szájtapaszt a CPAP-készülékemmel?
Igen. A SleepAir szájtapasz CPAP-kompatibilis, és sokan használják a CPAP orrmaszkkal együtt. Nincs több szájlégzés, aminek jobb alvás az eredménye.
Ha a szájtapasz zárva tartja a szám, akkor nem mindegy hogy légáteresztő vagy sem?
A szájtapasz megszünteti a horkolásom?
A SleepAir szájtapaszok átlagosan 72%-al csökkentik a horkolást, viszont a horkolás több dolog miatt is kialakulhat és a szájtapaszaink csak a szájon keresztül történő változatra nyújtanak azonnali megoldást.
A garat eredetű horkolásra hosszabb távon jelenthet megoldást az orrlégzésre való átállás, ugyanis a szájlégzés megváltoztatja az arc szerkezetét – az arcvonások szűkülnek és lefelé esnek, a légutak elgyengülnek és beszűkülnek. Régóta fennálló szájlégzés esetén több idő, akár évek, mire helyreáll a szervezet.
A horkolás megszüntetéséről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.
Nem fogja irritálni a bőröm?
A SleepAir szájtapaszt orvosi minőségű ragasztóval terveztük, ami hipoallergén és kiválóan alkalmas érzékeny és törékeny bőrre történő ismételt alkalmazásra.
Szakállal is tudom használni?
Igen, úgy terveztük a szájtapaszunkat, hogy az szilárdan tartson és a helyén maradjon még a legdúsabb szakáll esetén is.
A hosszabb szakállak esetén a levétel egy kicsit húzhat, de a szájtapasz alapos benedvesítése csökkenti a kellemetlen érzést.
Miért ne használjak sebtapaszt vagy egyéb ragasztószalagot inkább?
Csak nyugodtan, örülünk, ha Te is alkalmazod ezt a nagyszerű technikát és javítasz az alvásodon.
Kezdetben mi is sebtapasszal és egyéb orvosi ragtapaszokkal próbálkoztunk, de ezek vagy nem tartottak elég erősen vagy letépték az ajkainkat és órákig kellett törölgetni a ragacsos maradványokat utána. Illetve kényelmetlenek voltak, sok kesetben iritálták a bőrünket, és a le és felhelyezésük is macerás volt.
Ha készen állsz, mi a SleepAir-nél alig várjuk, hogy egy új szintre emelhessük ezt az új éjjel rutinodat. Biztosak vagyunk benne, hogy sokkal jobban fogod szeretni. A SleepAir szájtapasz erősebb, mint más tapaszok, mégis olyan kényelmes, hogy a legtöbben elfelejtik, hogy viselik. Orvosi minőségű, hipoallergén anyagból és latex nélküli akril ragasztóval készül. Légáteresztő és kellemes a bőrön, és elég erős az arcszőrzethez és az erős állkapocshoz!
Hogyan működik?
A SleepAir orrtapaszban található egy rugalmas, rugószerű lemez, ami az orra helyezve megpróbál visszaegyenesedni eredeti formájába. Az orrtapasz így finoman megemeli az orr oldalát, ezzel megnyitva az orrjáratokat és több helyet biztosítva a beáramló levegőnek.
Nem fogja irritálni a bőrömet?
A SleepAir orrtapaszt orvosi minőségű ragasztóval terveztük, ami hipoallergén és kiválóan alkalmas érzékeny és törékeny bőrre történő ismételt alkalmazásra.
Mennyi ideig lehet viselni az orrtapaszt?
A SleepAir orrtapaszok napi rendszerességgel használhatóak, viszont az ajánlott napi használati idő maximum 12 óra.
Kinek ajánlott a SleepAir orrtapasz használata?
Elsősorban azoknak, akik orrsövényferdülés, megfázás, allergia, vagy reflux miatt küzdenek orrdugulással. Azonban a SleepAir orrtapaszok használata mindenki számára előnyös lehet, aki könnyedebb légzésre vágyik.
Felhasználhatom többször ugyanazt az orrtapaszt?
A SleepAir orrtapaszok csak egyszeri használatra szolgálnak.
Ne használja fel őket újra, a ragasztó nem bírja el a többszöri használatot. Továbbá egy SleepAir orrtapaszt nem javasolt egyhuzamban 12 óránál tovább használni.
A SleepAir orrtapasz tényleg segíthet jobban aludni?
Igen, tényleg! A jobb légzés jobb alvást jelent.
Az orrdugulásból eredő, akár enyhe légzési nehézségek is vezethetnek forgolódáshoz, nyugtalan vagy zavaró alváshoz, gyakori megébredéshez és fáradt reggelekhez. A SleepAir orrtapaszok megnyitják az orrjáratokat, így könnyebbé válik a levegővétel.
A SleepAir orrtapasz megszünteti a horkolásom?
Attól függ, hogy mi okozza a horkolást, ugyanis a horkolás több dolog miatt is kialakulhat.
Azonban fül-orr-gégész szakorvosok becslése szerint az orron keresztüli szabad levegőáramlás önmagában javítja a horkolást a kezelt betegek körülbelül 40 százalékánál.
A horkolás megszüntetéséről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A 12:00-ig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a kiszállító cégnek, így csomagod 1-2 munkanapon belül fog megérkezni.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, így 2-3 munkanapon belül lesz nálad a rendelt puzzle.
Milyen szállítási költséggel számolhatok?
Jelenleg 5 féle szállítás közül lehet választani:
- MPL házhozszállítás: 1290 Ft
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: 1190 Ft
- GLS házhozszállítás: 1790 Ft
- GLS csomagautomata, csomagpont: 1190 Ft
- Packeta csomagautomata, csomagpont: 990 Ft
- Személyes átvétel: 0 Ft
12.490Ft feletti vásárlás esetén
- MPL házhozszállítás: INGYENES
- MPL csomagautomata, csomagpont, posta: INGYENES
- GLS házhozszállítás: 490 Ft
- GLS csomagautomata, csomagpont: INGYENES
- Packeta csomagautomata, csomagpont: INGYENES
- Személyes átvétel: INGYENES
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Rendelésedet kérheted
- MPL házhozszállítással
- MPL csomagpontra
- GLS házhozszállítással
- GLS csomagpontra
- Packeta csomagpontra
- Személyes átvétellel a 11. kerületben (1112 Budapest, Repülőtéri út 2.)
Milyen értesítést kapok a kiszállításról?
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők e-mailben értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS-ben értesítenek arról, hogy a mai napon várható a csomag kézbesítése.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
A futár (általában) a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Nyomon követhetem a csomagom útját?
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a futárcég küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted a futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
Az MPL-lel rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Az GLS-el rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/
A Packetával rendelt csomagodat itt tudod nyomonkövetni: https://tracking.app.packeta.com/hu
Mit tegyek, ha helytelen szállítási címet / telefonszámot / stb.-t adtam meg?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál a futárszolgálattól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. A rendeléseket általában minden munkanapon 12:00-kor zárjuk, így eddig van lehetőséged az ilyen típusú módosításra.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor kérjük hívd fel a a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd nekik a módosítási igényedet.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Egyéb kérdésem lenne, tudtok segíteni?
Természetesen tudunk, viszont azt javasoljuk, hogy szállítással kapcsolatban először inkább az futárcégek weboldalán informálódj, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, mert az őket érintő kérdésekben ők tudják a legpontosabb válaszokat adni.
MPL futárszolgálat
MPL általános GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/erkezes/belfold/kezbesites
MPL csomagautomatákkal kapcsolatos GYIK: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata
MPL ügyfélszolgálati telefonszám: +36 1 767 8282
GLS futászolgálat
GLS általános GYIK: https://gls-group.com/HU/hu/gyik/
GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20 890 0660
Packeta futárszolgálat
Packeta általános GYIK: https://www.packeta.hu/ugyfelszolgalat
Packeta ügyfélszolgálat: +36 1 400 8806
Házhozszállítás
Mi történik, ha nem vagyok éppen a megadott címen, amikor a futár keres?
Ha éppen nem tartózkodsz a megadott címen amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel a megadott címen a kézbesítés idején, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat?
A futárcégek hétköznapokon 8:00 és 17:00 között kézbesíti a csomagokat.
Ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál a megadott címen a kézbesítés napján, akkor kérjük hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és jelezd feléjük, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan a megadott címen leszel.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Hogyan tudok a futárral egyeztetni a kézbesítés időpontjára vonatkozóan?
Házhoz szállítás során a futár a kézbesítés megkísérlése előtt előzetesen telefonon felhív a rendeléskor megadott telefonszámon.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot kézbesítéskor?
Mind az MPL, mind a GLS összesen 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
MPL-lel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
- A postán 5 naptári napon keresztül tudod átvenni a csomagot.
- Ha 5 naptári napon belül nem vetted át a csomagot, akkor azt visszaszállítják hozzánk.
GLS-sel rendelt csomag esetén
- A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomagot visszaszállítják hozzánk.
Más is átveheti a csomagom?
MPL-lel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Az írásbeli meghatalmazáshoz szükséges sablont innen töltheted le.
GLS-sel rendelt csomag esetén
Igen, azonban ehhez szóbeli vagy írásbeli meghatalmazásra van szükség.
Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a többezer MPL vagy GLS csomagautomata, posta, vagy postapont egyikébe.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is, vagy, ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (ehhez azonban a Te meghatalmazásodra van szükség – lásd: Más is átveheti a csomagom?)
Csomagautomata
Mennyi időm van átvenni a csomagom a csomagautomatából?
Az MPL csomagautomatákban a csomagokat 2 naptári napig tárolják.
A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamelyik közeli postára, amelyről újabb értesítést kapsz.
A GLS csomagautomatákban a csomagokat 7 naptári napig tárolják.
A Packeta csomagautomatákban a csomagokat általánosan 2 naptári napig tárolják. A határidő 1 nappal hosszabbítható, összesen 3 naptári napra, ehhez a Packeta ügyfélszolgálatát kell felkeresni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Van utánvétes fizetési lehetőség a csomagautomatáknál?
Az MPL, a GLS csomagautomatáknál van utánvétes fizetési lehetőség, azonban az automatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.
A Packeta csomagautomaták esetén nincs lehetőség utánvétes fizetésre.
A csomagautomatából más is átveheti a csomagomat?
A kódot csak a rendeléskor megadott telefonszámra küldi el a futárszolgálat, azonban, ha ezt és a hozzá tartozó telefonszámot megadod másnak, akkor természetesen más is átveheti.
Hogyan vehetem ki a csomagomat az automatából?
A csomag kivételéhez az automata képernyőjén meg kell adnod az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott kódot és a telefonszámot.
Ha utánvéttel rendeltél, akkor a csomagodat rejtő rekesz fizetés után nyílik ki.
Posta és postapont
Mennyi időm van átvenni a csomagom a postákon és a postapontokon?
A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) a csomagokat 5 naptári napon belül lehet átvenni.
Az átvételi határidő minden esetben a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található, a tárolási időket ezeknek az értesítőknek a megérkezésétől kell számítani.
Van utánvétes fizetési lehetőség a postákon és a postapontokon?
Igen, van lehetőség akár bankkártyás, akár készpénzes fizetésre.
Személyes átvétel
Hol tudom átvenni személyesen a rendelésem?
A központi raktár címe: 1112 Budapest Repülőtéri út 2. H épület. Bridge Logistics. (keresd a lapos épületet Bridge Logistics-os ablak matricákkal.)
A személyes átvételi ponton parkolási lehetőség is van biztosítva, illetve tömegközlekedéssel is megközelíthető a 187 és 87A busszal.
Az épület előterében nyomd meg a csengőt és a raktárosok pillanatokon belül a segítségedre lesznek.
A raktár telefonszáma: +36202325525
Mikor tudom átvenni a rendelésem?
Rendelésed munkanapokon 9-16 óra között bármikor át tudod venni – akár közvetlenül az után, hogy leadtad a rendelésed.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban jelenleg bankkártyás fizetéssel (a Barion biztonságos felületén keresztül) és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- Az MPL csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
- A GLS csomagautomatánál bankkártyával és készpénzzel
- A futárnál házhozszállításkor készpénzzel és bankkártyával
- A postákon, valamint a postapontokon (MOL, Coop, Media Markt) készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
Az utánvétkezelés díja 390 forint.
Mit tegyek, ha nem sikerült a többlépcsős hitelesítés a bankkártyás fizetés során?
Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (Barion) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.
Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.
Megszakadt az online bankkártyás fizetés, mit tegyek?
Időnként előfordul, hogy a rendszer kiléptet, ennek több oka is lehet. Az egyik leggyakoribb az időtúllépés. Arra kérünk, hogy fizetési adataidat (kártyaszám, stb.) készítsd elő, és próbáld újra a fizetést bármiféle megszakítás nélkül. Ha még így is kiléptet a rendszer, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát!
Kapok számlát a megrendelésről?
Igen. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a vásárlásról, amely a rendeléskor megadott e-mail címre fog megérkezni miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak.
A számla minden hatályos jogszabálynak megfelel.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mit tegyek?
Ha a rendelésed leadása után nem kaptál visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy félre csúszott valami a rendszerünkben vagy hibásan adtad meg e-mail címed.
Ha pár óra elteltével se érkezne meg a visszaigazoló e-mail, jelezd felénk az info@sleepair.hu e-mail címen, mert a futárszolgálat által küldött tájékoztatás is a megadott e-mail címre fog érkezni.
Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.
Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@sleepair.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
MPL ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
GLS ügyfélszolgálat: +36 20 890 0660
Megérkezett a rendelésem és csak most vettem észre, hogy rossz tapaszt rendeltem. Mit tegyek?
Ebben az esetben írj egy e-mailt az info@sleepair.hu-ra és küldünk egy szájtapasz/orrtapasz cserecsomagot, aminek átvételekor a futárnak kell majd visszaadnod a bontatlan szájtapasz/orrtapasz csomagot. A cserecsomagot csak házhozszállítással tudjuk küldeni, így kérünk azt is írd meg, hogy milyen címre érkezhet a cserecsomag!
Félbeszakadt a fizetés a Barion oldalán, és újrarendelésnél már nem tudom felhasználni a kapott kupont.
Milyen garanciát vállaltok?
Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 30 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük, vagy akár visszavásároljuk a termékedet!
A felbontott és már felhasznált csomagra is érvényes a garancia?
A garancia 1-1 szájtapasz és orrtapasz csomag felbontását és elhasználását magában foglalja, amiket a garancia érvényesítéséhez vissza se kell küldened – így kockázat nélkül ki tudod próbálni őket. 1-1 csomagon felül viszont kizárólag sértetlen csomagolás esetén tudjuk a teljes pénzvisszafizetési garanciát vállalni.
Nézzünk erre egy példát:
Kombinált szájtapasz és orrtapasz csomagot rendeltél havi kiszerelésben, mindkét csomagot felbontottad, azokból 20 szájtapaszt és 20 orrtapaszt elhasználtál. A rendszeres használat ellenére úgy érzed, hogy elégedettlen vagy, és a termékek nem váltották be a hozzá fűzött reményeid. Ebben az esetben, ha ezt a rendelésed átvételét követő 30 napon belül jelzed az info@sleepair.hu címre küldött e-maillel, akkor az általad fizetett teljes vételárat visszafizetjük – anélkül, hogy a termékeket vissza kellene juttatnod hozzánk.
Ha hasonló helyzetben vagy, de havi kiszerelés helyett a 3 havi kiszerelést választottad, akkor elegendő a bontatlan 2-2 csomagot visszaküldened, hogy az általad fizetett teljes vételárat visszafizessük.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@sleepair.hu e-mail címen és segítünk.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
A termék visszaküldése a saját költségeden történik.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.
Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?
Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@sleepair.hu e-mail címre!
Ingyenes kiszállítás
Csendes éjszakák
Bőrbarát anyag
Pénzvisszafizetési garancia
Kényelmes és erős tartás
Megbízható ügyfélszolgálat
Pihentető alvás
Nézd meg mit mondanak mások
Vásárlói értékelések
A szájtapasz nekem reggelre általában leválik, de összeségében
a termék jól használható.
De inkább alvásra kell nekem. Érzem miután felteszem, hogy jobban kapok levegőt.
Csak ajánlani tudom!
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Kipihentebben ébredek reggel és nincs kiszáradva a szám.
Egyszerű és nagyszerű termék, biztosan fogok még rendelni!